Espelo-Oost in de spotlights op Holtense Noaberavond.

Op donderdag 14 maart a.s. organiseert de Oudheidkamer Hoolt’n haar jaarlijkse donateursavond, de Noaberavond. Deze Noaberavond vindt plaats in gebouw de Kandelaar aan de Stationsstraat te Holten en is toegankelijk voor donateurs, genodigden en andere belangstellenden.

Zondagsschool Helhuizen.

Het stukje Holten dat deze avond in de fotopresentatie onder de loep wordt genomen is Espelo-Oost, het gedeelte tussen de Helhuizerweg, Valeweg, Raalterweg en de N332 (ook bekend als de S14).

Binnen dit gebied worden ook de Dammerweg, Haarlerweg, Helhuizenweg, Herdersweg, Hommelteweg,  Koeweideweg en de Meester Bosweg meegenomen in de presentatie.

Het belooft weer een ‘historische’ avond te worden met nostalgische fotopresentaties en beeldmateriaal.

De muzikale omlijsting wordt deze avond verzorgd door Popkoor Just4fun, een gemengd koor uit Nieuw Heeten dat zowel Engelstalige als Nederlandstalige nummers zingt: Abba, Status Quo, Amy McDonald, Nick & Simon, Adele, U2, diverse medleys en vele andere nummers van de jaren ‘60 tot nu.

Voor aanvang, tijdens de pauze en na afloop van deze avond tonen werkgroepen van de Oudheidkamer een gedeelte van hun activiteiten en wordt een greep van de meest recentelijk ingebrachte artikelen tentoongesteld.

De entree is deze avond € 5,- p.p., donateurs gratis. Wie nog geen donateur is maar dit wel graag wil worden, is ook van harte welkom op deze avond. Bij de betaling kan voor het donateurschap een aanmeldformulier worden ingevuld. De Noaberavond in de Kandelaar begint om 20.00 uur, maar de deuren zijn al open vanaf 19.00 uur. Tot ziens op de Noaberavond!